My love and MiniMeCraft

Iata ca am intrat si in luna februarie…luna Iubirii..pe 14 februarie este Valentine’s Day, este ziua in care indragostitii isi fac cadouri si petrec clipe romantice. Luna februarie este marcata de parfumul romantismului si al viselor implinite alaturi de sufletul tau pereche. Astfel, Ziua Indragostitilor este cu siguranta momentul inedit, de neuitat, pe care l-ai asteptat intregul an pentru a iti demonstra dragostea fara limite pe care o porti persoanei iubite.

Am gasit cateva idei de cadouri pentru iubita. Mi-am dorit sa fiu inovativ si sa ii ofer iubitei mele sotii ceva special, care sa o surprinda si sa ii aduca zambetul pe buze. Astfel, m-am decis asupra unei statuete personalizate MiniMe model „Femeia Fantastica”, dorind astfel sa ii multumesc sotiei mele ca este a mea si sa ii arat cat de mult inseamna ea pentru mine, cat de importanta este aceasta femeie fantastica – Sotia mea. M-am oprit asupra acestei statuete, intrucat ea este exact precum femeia fantastica, o femeie cu picioarele pe pamant, draguta, fantastica in viata de zi cu zi, dar si in pat.

femeia-fantastica

Este foarte simplu de comandat: alegi optiunile tale, adaugi pozele in sectiunea „Personalizeaza produsul” si descrii in cateva cuvinte culoarea parului si a ochilor, apoi adaugi produsul in cos si plasezi comanda. Este foarte important sa trimiti cele mai bune fotografii, intrucat statuetele MiniMeCraft sunt realizate manual, astfel incat designerii se bazeaza doar pe fotografiile trimise.

Figurinele MiniMeCraft sunt fabricate cu un portret si un corp din rașina dura. Portretul este facut  astfel incat are un finisaj lucios bun și detalii realiste. Rezultatul final este un obiect cu aspect placut si de inalta calitate , irezistibil: un must have!

De ce am ales statuete personalizate MiniMeCraft? Pentru ca sunt sigur ca acest cadou va fi unul neobisnuit, dar in acelasi timp extrem de apreciat de catre sotia mea, careia ii plac enorm surprizele si cadourile inedite si ii va aduce zambetul pe buze, cu siguranta.

Banner7

Voi v-ati hotarat ce cadou veti face persoanei iubite?