Amandadress – pentru o sotie fericita!

Este de necrezut cum doamnele au sifonierele pline ochi cu haine, iar noi domnii doar 2-3 tricouri, 2-3 perechi de pantaloni, costumul cel bun la orice ocazie si…cam atat. Si, pentru ca nu le este de ajuns, bineinteles ca se agata de orice ocazie pentru a isi cumpara inca o rochie sau o pereche de pantofi. Asa si sotia mea. Ajung acasa si imi spune „Dragule, avand in vedere ca se apropie cu pasi repezi ziua cand sora ta va fi mireasa, astazi am comandat cea mai frumoasa rochita!”

Hmmm…ma bucur, draga mea, doar nu ai umerasele pline cu rochite, mai lungi, mai scurte, albe, colorate….

Si mi-a aratat pe laptop; a  cautat http://www.amandadress.com.au/flower-girls-bridesmaid-dresses-c119011/ si a gasit intr-adevar o rochita foarte frumoasa, care cu siguranta ii va scoate in evidenta formele. Culoarea este minunata si se potriveste cu ochii ei ca smaraldele, sper doar sa nu eclipseze mireasa 😛

11207692_1

Lasă un răspuns

