Vintage Wedding Dresses NZ doar de la Styledress NZ

In viata fiecarei femei, ziua nuntii este cea mai importanta; alegerea rochitei de mireasa este ceva atat de minunat, de mare incarcatura emotionala. O fata viseaza inca de mica la ziua nuntii sale, la printul calare pe un cal alb, nu-i asa? Cand am hotarat sa ne casatorim, iar sotia mea a inceput sa vorbeasca despre rochia de mireasa, mi-am dat seama cat de mult inseamna aceasta pentru ea. Pur si simplu ii sclipeau ochii cand vedea o rochita de mireasa in vitrina vreunui magazin sau in paginile vreunei reviste.

Am avut norocul ca sotia mea sa lase toate babismele la o parte si sa caute impreuna cu mine rochita de mireasa. Cauta o rochie de printesa, frumoasa, gingasa, diafana si am gasit-o intr-un mare magazin virtual, www.styledress.co.nz

Am gasit aici peste 250 de moele, care mai de care mai frumoasa, dintre care sotiei mele i-a placut foarte mult un model…atat de mult in cat s-a decis ca aceasta va fi rochita pe care o va imbraca in ziua in care va spune cel mai hotarat DA pe care l-a spus vreodata. Daca vreti sa vedeti mai multe modele, aici va puteti incanta pupilele vizuale cu rochite frumoase si elegante, demne de o printesa- Vintage Wedding Dresses NZ.

Classy Sweetheart Beading Appliques Lace-Up Ball Gown Wedding Dress (11341891)

Am ales Styledress pentru ca ne-au placut foarte mult rochitele dragute pe care le-am vazut aici, la preturi mai mult decat superbe. Pe langa rochitele de mireasa, am vazut aici si rochii pentru domnisoarele de onoare, accesorii: coronite de mireasa, pantofi, genti, bijuterii, manusi, etc, dar si rochii pentru diverse petreceri.

Rochita aleasa de catre noi este superba, intregind imaginea unei mirese fericite, minunate, iubite – cel mai important. Cu siguranta va straluci ca mireasa, cu siguranta va fi cea mai frumoasa mireasa, la acest frumos cadru contribuind si frumoasa rochie de mireasa.

Styledress este un site online care isi respecta clientii, astfel incat daca dai comanda de o rochita, transportul nu dureaza decat opt zile, iar cu toate masuratorile oferite cu siguranta ca nu vei putea da gres.

Recomand siteul Styledress care satisface orice viitoare mireasa, contribuind la realizarea unei nunti perfecte!

Lasă un răspuns

